tiistai 22. marraskuuta 2016

Meistä jokaisesta voi tulla tähti

Pitkästä aikaa istuin hetkeksi alas ja katsoin elokuvan A Sunday horse. Elokuva perustuu tositapahtumiin ja täytyy sanoa, etten taas hetkeen ole nähnyt noin hyvää ja puhuttelevaa elokuvaa.

Tahto ja periksiantamattomuus kiteyttää elokuvan hyvin muutamaan sanaan.

Se antoi jopa minulle, ikuiselle alkeisratsastajalle pienen toivon kipinän, että jos oikein tahdon ja tavoittelen unelmaani tulla hyväksi ratsastajaksi, myös minulla on siihen mahdollisuus! Ei vaadi tuhansien valmiiksi treenattua kilpahevosta, ollakseen hyvä. Vaatii vain halua ja yrittämistä, että onnistuu ja näyttää muille, että tätikin voi osata!

Minulla ei ole osaavaa kilpahevosta, mutta minulla on pieni ja suloinen ori, jossa piilee hiomaton timantti! Kun jaksan yrittää ja kiivetä takaisin satulaan kaikkien vastoinkäymisien ja pettymyksien jälkeen, vielä jonain päivänä näytän mihin Me pystymme ja mitä Me osaamme!

Emme pystyneet siihen Jellen kanssa, koska yhteinen aikamme loppui aivan liian aikaisin, mutta Tiikerin kanssa saimme nyt uuden mahdollisuuden näyttää! Ja Me vielä näytämme!

Uskon meidän löytävän vielä jonain päivänä oman tasomme, koska minulla on ympärillä ihania ystäviä sekä perhe, jotka tukevat ja kannustavat. Puhumattakaan ihan huipusta valmentajasta, joka myös edellisen hevosen kohdalla jaksoi valaa tähän onnettoman tunariinkin kipinää ja joka juuri tänään lupasi potkia meitä kunnolla perseelle seuraavassa valkussa, että päästään vihdoin näyttämään kyntemme ensimmäisissä koulukisoissamme!

We are Back to bisnes!!

17.7.2016 kuva Veera Schütt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti